پول سازي مدرن

متخصص ثروت و پول سازي مدرن از صفر

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

پول سازي مدرن

۱ بازديد

« 10 دليل كه زنان بازاريابي شبكه‌اي را انتخاب مي‌كنند »

"بخش دوم"


4- انتخاب همكارانبسياري از زنان سختي كار كردن با رئيس‌هاي سخت‌گير و همكاران بدخلق را تجربه كرده اند. شايد يكي از نقاط قوت بازاريابي شبكه‌اي قدرت انتخابي است كه به اعضايش مي‌دهد. شما مي‌توانيد انتخاب كنيد كه هر روز با چه كسي كار كنيد (يك مشتري جديد يا يك همكار جديد). هرگز مجبور نيستيد با يك رئيس بدخلق كاركنيد يا گزارش كار بدهيد. 
5- ضرورت و امنيتواقع بين باشيم: كارآفريني اولين انتخاب اكثر زنان نبوده است. اكثر افرادي كه به دليل مشكلات اقتصادي در سال هاي اخير اخراج شده اند، زنان هستند. با توجه به كمبود فرصت هاي شغلي، تنها انتخابي كه اكثر آنها داشته اند كارآفريني بوده است. اگرچه بعد از اينكه از شوك «تغيير شغل ناگهاني» بيرون مي‌آيند، به خاطر قدم نهادن در اين راه شكرگزار هستند و ديگر نگران اخراج شدن نيستند.
6- سرمايه اوليه‌ و هزينه هاي ماهانه‌ كمفراهم كردن سرمايه‌ اوليه بسياري از تجارت ها براي زنان مشكل‌ساز است. اگر بخواهيد يك فروشگاه خرده‌فروشي باز كنيد، بودجه لازم براي رهن مغازه، خريد محصولات و تبليغات را لازم داريد. اگر همه‌چيز آن‌گونه كه برنامه‌ريزي كرده‌ايد پيش نرود، از نظر مالي ريسك زيادي كرده‌ايد. در بازاريابي شبكه‌اي، سرمايه‌ اوليه و هزينه هاي ماهانه كم است. اينترنت اين هزينه‌ها را حتي پايين‌تر هم آورده است؛ نيازي نيست كه پاركينگ و انباريتان را پر از محصول كنيد. مشتريان از هر جاي دنيا مي‌توانند مستقيماً از شركت خريداري كنند بدون اينكه نياز باشد شما پولي براي آن بدهيد. 
7- پاداش و مزاياي خوببرخلاف بسياري از شركت‌ها، شركت‌هاي بازاريابي شبكه‌اي تلاش بسياري براي شناسايي و پاداش دادن به توزيع‌كنندگانشان مي‌كنند. آن‌ها قدر شما و تلاشتان را مي‌دانند و از ابراز آن نمي‌هراسند. براي هر يك از رده‌هاي اين تجارت مزايايي در نظر مي گيرند. سوال اين است كه چه كسي از درآمد بالا، دريافت پاداش نقدي و مسافرت‌هاي مهيج به خاطر انجام كار و وظيفه‌اش بدش مي‌آيد؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.